Rebranding Daily Chef Premium huismerk Superunie

Superunie is een inkooporganisatie die 13 supermarktketens vertegenwoordigt in Nederland, met ruim 1.800 winkels en een marktaandeel van ruim 30 procent.
 
Daily Chef is het eigen Premium huismerk voor verse kant-en-klaarmaaltijden met een uitgebreid assortiment: Hollands, Oosters, Italiaans en Wereldkeuken. Handig, snel en lekker. 

Dit marktsegment groeit snel door het toenemend aantal eenpersoonshuishoudens en ouderen. 
Het design van de verpakkingen voldeed niet meer aan de wens van de huidige consument. 

Liesbeth Ronden verzorgde het ontwerp. Ze bracht meer ‘smaak’ in de nieuwe verpakkingslijn en bracht functionaliteit in het design aan om het keuzeproces voor de consument te vereenvoudigen. De aantrekkelijke verpakkingen inspireren de consument om de smaakvolle verantwoorde maaltijden mee te nemen en thuis te proeven. Taste me!

Making Daily Chef Talk 

24.-Daily-Chef-Totaal24.-Daily-Chef-Totaal
Daily-Chef03-Totaal04Daily-Chef03-Totaal04