Rebranding Derlon Premium huismerk persoonlijke verzorging Superunie

Superunie is een inkooporganisatie die 13 supermarktketens vertegenwoordigt in Nederland, 
met ruim 1.800 winkels en een marktaandeel van ruim 30 procent.
 
Derlon is het eigen Premium huismerk waarmee de consument volledig bediend wordt voor zijn dagelijkse persoonlijke verzorging voor een lage prijs. De verzorgingsproducten zijn samengesteld uit de meest hoogwaardige grondstoffen, waardoor de beste resultaten worden gerealiseerd. 

De inkooporganisatie heeft de kwaliteit van deze producten verbeterd en dat vroeg om een nieuwe frisse verpakkingslijn die kwaliteit uitstraalt. En die consumenten stimuleert om deze verzorgingsproducten in de supermarkt te kopen. 

Aan Liesbeth Ronden de vraag om deze nieuwe lijn te ontwikkelen. Je persoonlijke verzorging verdient immers een verzorgde verpakking. Het resultaat: een nieuw fris design met een hoge kwaliteitsuitstraling met impact in het schap. Smell me! Touch me!

Case

Concept & Ontwerp Logo en verpakkingslijn van het Superunie Premium merk Derlon

Product

Complete Verzorgingslijn

Client

Superunie

26.Derlon_Groep_Body26.Derlon_Groep_Body
27.-DerlonGroep_Deo27.-DerlonGroep_Deo
Groep02_HaarverzorgingGroep02_Haarverzorging