Superunie
superunie-2000xsuperunie-2000x

Rebranding van het aardappelen- en groentenversschap van de Superunie

Superunie is een inkooporganisatie die 13 supermarktketens vertegenwoordigt in Nederland, met ruim 1.800 winkels en een marktaandeel van ruim 30 procent. De inkooporganisatie wilde een nieuwe generieke verpakkingslijn laten ontwikkelen voor de voorgesneden groentes en aardappeltjes in de koeling van al haar supermarktketens. 

Liesbeth Ronden stond voor de creatieve uitdaging om een merkloze verpakking te ontwerpen die ondanks het ontbreken van een logo toch herkenbaar is. Ze heeft dit inventief opgelost en ontwikkelde in totaal 150 verpakkingen die stuk voor stuk een herkenbaar accent bevatten in de vorm van een receptkaartje dat op elke verpakking terugkomt. Een inventieve oplossing om via deze receptkaartjes onderlinge samenhang aan te brengen. 

Case

Rebranding verpakkingslijn van het aardappelen & groentenversschap

Product

Voorverpakte aardappelen en groenten

Client

Superunie

superunie-2000x-02superunie-2000x-02