Volle Yoghurt Natuurhoeve
01_Packshot-Volle-Yoghurt-Natuurhoeve01_Packshot-Volle-Yoghurt-Natuurhoeve

Weidezuivel van de Natuurhoeve

In 2012 introduceerde de Natuurhoeve Duurzame Weidezuivel, een dikke volle yoghurtlijn met frisse fruitsmaken. Liesbeth Ronden werd gevraagd de verpakking te ontwerpen. Zij koos voor een opvallende zwarte verpakking met een vriendelijke en tegelijkertijd exclusieve uitstraling waarin de koe als koningin van de verpakking centraal staat. De zwarte verpakking vormde een doorbraak in het voornamelijk witte zuivelschap, waarmee de Duurzame Weidezuivel lijn zich kon onderscheiden. Deze lijn vormde een eerste stap naar de latere rebranding van de Natuurhoeve naar Zuivelmakers. 

Case

Concept & Ontwerp verpakkingslijn & logo De Zuivelmakers

Product

Dagelijkse zuivellijn: ambachtelijk fruit onderlegde volle yoghurts. (duurzameweidezuivel.nl)

Client

Natuurhoeve