Cookie?

We gebruiken noodzakelijke cookies op onze website zodat de webshop en het beheren van jouw account goed werken. Daarnaast gebruiken wij analytische cookies en kunnen er soms cookies worden geplaatst door diensten van derden die op onze pagina's worden weergegeven. Door op 'Akkoord met cookies van derden' te klikken, ga je akkoord met het gebruik van alle cookies zoals omschreven in onze Cookieverklaring

Derlon

REBRANDING DERLON SUPERUNIE

Superunie is een inkoopcoöperatie die 12 onafhankelijke retailorganisaties vertegenwoordigt in Nederland. De leden van Superunie zijn veelal familiebedrijven en retail coöperaties met een vaak regionale binding. De organisatie dekt de markt met meer dan 1.650 winkels en heeft een marktaandeel van bijna 30%. Superunie is sinds 1956 succesvol.

 

Derlon is het eigen Premium huismerk waarmee de consument volledig bediend wordt voor zijn dagelijkse persoonlijke verzorging voor een lage prijs. De verzorgingsproducten zijn samengesteld uit de meest hoogwaardige grondstoffen, waardoor de beste resultaten worden gerealiseerd.

De inkooporganisatie heeft de kwaliteit van deze producten verbeterd en dat vroeg om een nieuwe frisse verpakkingslijn die kwaliteit uitstraalt. En die consumenten stimuleert om deze verzorgingsproducten in de supermarkt te kopen.

 

Aan Liesbeth Ronden de vraag om deze nieuwe lijn te ontwikkelen. Je persoonlijke verzorging verdient immers een verzorgde verpakking. Het resultaat: een nieuw fris design met een hoge kwaliteitsuitstraling met impact in het schap.

 

Smell me! Touch me!