Cookie?

We gebruiken noodzakelijke cookies op onze website zodat de webshop en het beheren van jouw account goed werken. Daarnaast gebruiken wij analytische cookies en kunnen er soms cookies worden geplaatst door diensten van derden die op onze pagina's worden weergegeven. Door op 'Akkoord met cookies van derden' te klikken, ga je akkoord met het gebruik van alle cookies zoals omschreven in onze Cookieverklaring

VarieJantjes

MERKIDENTITEIT EN -DESIGN VARIEJANTJES

Wat was de ontwerp uitdaging?

 

Zorg op maat vraagt om broodbeleg op maat. Van Oordt biedt het antwoord met 12 portieverpakkingen zoet broodbeleg van één smaak samen verpakt in een compacte omdoos.

 

Concurrenten hebben al dergelijke kleine verpakkingen, maar met allerlei verschillende smaken. De doosjes met één smaak per omdoos leveren sterke efficiencyvoordelen in de supply chain op. Er is minder verspilling en minder voorraad; instellingen kunnen zelf de keuze maken voor smaken die populair zijn op de afdeling of locatie.

 

 

Ik teken voor de volledige ontwikkeling van merkidentiteit en –design van de nieuwe portieverpakkingen. De naam VarieJantjes is samen met Jacques Vos van Hotcopy bedacht en benadrukt de vele variaties, terwijl het verkleinwoord duidelijk maakt dat het om miniverpakkingen gaat.

 

De 10 populairste smaken zoetbeleg zijn vertegenwoordigd, van aardbeienspread tot pindakaas. Allemaal krijgen ze een vrolijke verpakking met een eigen uitstraling. VarieJantjes zijn met veel enthousiasme ontvangen in de zorg. "Groots genieten in het klein" groeit snel uit tot de nieuwe norm.

 

Groots genieten in het klein!